Sila Hubungi 019-2070 466 Jika Tuan/ Puan Memerlukan Perkhidmatan :- Sewaan DartBoard Stand | Khidmat Chalker @ Umpire | Pengelola Pertandingan | Perundingan Kejurulatihan | Pengiklanan Secara Atas Talian. Kami Sedia Membantu !!!

19 March 2014

Papan Dart Boleh Buat Sendiri Di Rumah ???

Gambar hiasan
Sebagai peminat sukan dart, saya rasa amatlah serba salah jika saya tidak kongsikan minat saya kepada rakan-rakan yang sealiran dalam arena ini.

Sifu saya pernah berkata " kongsikan lah ilmu dan juga pengalaman kepada rakan-rakan jika ianya bersangkut paut dengan dart...."

Ramai orang beranggapan sukan dart ini bertaraf kos rendah. Akan tetapi ramai orang yang tak tau, sebenarnya mengceburi arena ini memerlukan wang ringgit yang banyak.

Dan adalah menjadi tanggungjawab saya untuk berkongsi kepada rakan-rakan cara penjimatan untuk memiliki papan dart sendiri.

Papan dart tak payah beli. Sebenarnya boleh buat sendiri. Tak percaya ??? ok takpe...saya kongsikan jugak pada anda semua...Klik link dibawah....Selamat mencuba : )




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...